مهران محمدی امین

1402\10\19 11:34:39


معرفی کتاب سرمایه گذاری هوشمند در بازار ایران

امروزه سرمایه‌گذاری در جای درست و اختصاص دادن بخشی از ثروت به امید رسیدن به سود یا منابع بهتر در آینده، به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها تبدیل شده است. الهام رفیعی در کتاب سرمایه گذاری هوشمند در بازار ایران، سعی دارد فرایند...

نویسنده: الهام رفیعیناشر: موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران


معرفی کتاب سرمایه گذاری هوشمند در بازار ایران

امروزه سرمایه‌گذاری در جای درست و اختصاص دادن بخشی از ثروت به امید رسیدن به سود یا منابع بهتر در آینده، به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها تبدیل شده است. الهام رفیعی در کتاب سرمایه گذاری هوشمند در بازار ایران، سعی دارد فرایند سرمایه‌گذاری و روش‌های آن را در بازار ایران به طور کامل شرح داده و شما را با سرمایه‌گذاری هوشمند در بازارهای داخلی کشور آشنا کند.

درباره‌ی کتاب سرمایه گذاری هوشمند در بازار ایران

در دنیای امروز انتخاب شغل و درآمد تنها عامل اثرگذار اقتصادی بر دارایی شما نیست؛ وضعیت مالی کشور و محیط اجتماعی بیش‌ازپیش بر زندگی اقتصادی افراد تأثیر می‌گذارد.

کتاب سرمایه گذاری هوشمند در بازار ایران نوشته‌ی الهام رفیعی به شما کمک می‌کند تا درک درست‌تری از روند و فرایندهای اقتصادی به دست بیاورید و برای نگهداری از منابع مالی و ثروت خود در زمان و مکان مناسب سرمایه‌گذاری کنید. سرمایه گذاری همواره به‌عنوان یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های اقتصادی افراد برشمرده می‌شود و هوشمندانه عمل کردن در این زمینه سبب شکوفایی اقتصادی فرد می‌شود؛ اما با توجه به پیچیدگی‌های بازار و مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور، یافتن راهی برای سرمایه‌گذاری داخلی سخت به نظر می‌رسد. از طرف دیگر سرمایه‌گذاری خارجی دارای مشکلات و پیچیدگی‌های بسیاری است و البته برای عموم مردم قابل دست‌یابی نیست.

بنابراین بسیاری از افراد به دنبال یافتن بهترین راهکارها برای سرمایه‌گذاری در بازارهای داخلی ایران هستند.

نویسنده در کتاب سرمایه گذاری هوشمند در بازار ایران، به این نکته اشاره می‌کند که نشان دادن مسیر به سرمایه‌گذاران داخلی و تخصیص منابع مالی‌ آن‌ها به بازارهای داخلی می‌تواند به درآمدزایی کلی کشور کمک کند. در این راستا هدایت سرمایه‌ها به سمت سرمایه‌گذاری‌های مولد سبب می‌شود تا به افزایش تولیدات، رشد ناخالص ملی، ایجاد اشتغال و افزایش درآمد سرانه منجر شود. به‌این‌ترتیب بخشی از سیاست‌های اقتصادی دولت نیز در راستای تقویت بازار سرمایه‌گذاران است.

الهام رفیعی در کتاب سرمایه گذاری هوشمند در بازار ایران ابتدا با توضیح مقدمات و تعاریف اصطلاحات مهم در این زمینه بحث خود را شروع می‌کند.

تبلیغات
فروشگاه لوازم هنری
فروشگاه لوازم هنری

آرت ویم، تهیه و توزیع لوازم هنری در سطوح مبتدی و حرفه ای،، ارائه رنگ و مدیوم ، بوم و کاغذ ، قلم مو ، ابزار هنری با کیفیت های متنوع و قیمت مناسب سراسر ایران !

در ادامه بازارهای ایران را شرح و ویژگی‌های آن را توضیح می‌دهد. در فصل بعدی عوامل مؤثردر سرمایه‌گذاری و موفقیت در آن را برمی‌شمرد و تأثیر آن‌ها را بر بازار‌های ایران توضیح می‌دهد. در فصل چهارم به مبحث اصلی کتاب یعنی سرمایه‌گذاری هوشمند پرداخته و درنهایت فرصت‌ها و ریسک‌های بازار پیچیده‌ی ایران را برای مخاطب شرح می‌دهد.

مطالعه‌ی این کتاب دیدگاه جدیدی را نسبت به سرمایه‌گذاری هوشمند به‌ویژه در بازارهای ایران به مخاطبان می‌بخشد گفتنی است کتاب سرمایه گذاری هوشمند نوشته‌ی الهام رفیعی در بازار ایران توسط موسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران عرضه شده است.

کتاب سرمایه گذاری هوشمند در بازار ایران مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی کتاب حاضر را به همه‌ی کسانی که قصد سرمایه‌گذاری هوشمند دارند پیشنهاد می‌کنیم. همچنین اگر می‌خواهید با بازارهای هوشمند ایران آشنا شوید این اثر را بخوانید.

در بخشی از کتاب سرمایه گذاری هوشمند در بازار ایران می‌خوانیم

از دیگر بحران‌های اقتصادی که امروزه کشور ایران با آن روبه‌روست رکود اقتصادی است. بانک جهانی در ماه آوریل (سال 2018) چشم‌انداز اقتصاد ایران را مثبت توصیف کرده و نرخ رشدی بیش از 4 درصد در سال 2018 را نوید داد.

صندوق بین‌المللی پول نیز همچنین در ماه مارس رشد 4 درصدی را پیش‌بینی کرده بود؛ اما با تغییر برآوردش در ماه سپتامبر، رشد منفی 1/5 درصدی را برآورد کرد و همچنین طبق این برآورد کرد نرخ بیکاری به 12/8 درصد افزایش و نرخ تورم نیز به 29/6 درصد افزایش می‌یابد که بیانگر رکود تورمی است.

. .


بازنشر از : کتاب راه