مهران محمدی امین

سامان وحدت در کتاب آموزش کارآفرینی از سیر تا پیاز، 20 مقاله برای تبدیل شما به یک کارآفرین موفق را گردآوری کرده است. این مقالات به کارآفرینان جوان کمک می‌کند تا با شناخت بهتری نسبت

1402\10\19 11:37:26


معرفی رایگان کتاب آموزش کارآفرینی از سیر تا پیاز

سامان وحدت در کتاب آموزش کارآفرینی از سیر تا پیاز، 20 مقاله برای تبدیل شما به یک کارآفرین موفق را گردآوری کرده است. این مقالات به کارآفرینان جوان کمک می‌کند تا با شناخت بهتری نسبت به این حرفه در مسیر کارآفرینی قدم بر...

نویسنده: سامان وحدت


معرفی کتاب آموزش کارآفرینی از سیر تا پیاز

سامان وحدت در کتاب آموزش کارآفرینی از سیر تا پیاز، 20 مقاله برای تبدیل شما به یک کارآفرین موفق را گردآوری کرده است. این مقالات به کارآفرینان جوان کمک می‌کند تا با شناخت بهتری نسبت به این حرفه در مسیر کارآفرینی قدم بر دارند.

مطالعه یکی از فعالیت‌های کلیدی افرادی موفق در کسب و کارهای آنلاین است.

با بررسی و شناخت راه‌حل‌ها و تجارب افراد موفق در این زمینه، که در کتاب آموزش کارآفرینی از سیر تا پیاز نیز آمده است، می‌توانید به بهترین شکل در مسیر موفقیت حرکت کنید. به یاد داشته باشید که شروع هر کار جدیدی کمی سخت است، برای پیشرفت کردن به صبوری و کسب تجربه نیاز دارید.

سامان وحدت موسس StartupRun است و StartupRun سرویسی برای مشاوره و راه‌اندازی کسب و کارهای آنلاین است. او همچنین با شرکت‌ها و سازمان‌های زیاد کار کرده، سازمان مترو شیراز، تامین اجتماعی، اتوبوسرانی خمینی شهر، سازمان موتوری کاشان، تاکسی رانی شیراز، اتوبوسرانی شیراز، آژانس‌های تبلیغاتی در شهر شیراز و شرکت‌های کوچک و بزرگی که همگی برایش درس‌هایی در کسب و کار داشتند. 

کتاب آموزش کارآفرینی از سیر تا پیاز می‌تواند راهنمایی مناسب برای همه باشد.

.

.

تبلیغات
مشاوره کسب و کار
مشاوره کسب و کار

مشاوره مدیریت و توسعه کسب و کار تیارا، ارائه خدمات مشاوره و اجرا در حوزه های مدیریت، فناوری اطلاعات و کسب و کار


بازنشر از : کتاب راه