مهران محمدی امین

حجاب لایحه عفاف و حجاب کشف حجاب گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف شده است؟ مجلسنماینده مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب و بسیاری

1403\02\07 20:55:10


گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف شده است؟

گشت ارشاد در لایحه عفاف و حجاب حذف شده است؟ مجلسنماینده مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب و بسیاری از صاحب نظران در کشور همواره از تمام زنان با حجاب و بد حجاب جامعه دفاع کردند تا به نظام بدبین نشوند. بنده احساسم این است که شیوه‌های ترویج امر ونهی و ترویج عفاف و حجاب نباید به گونه‌ای باشد که عده‌ای را نسبت به اصل نظام یا کشور بدبین کند.

، احد آزادی خواه، نماینده مجلس در خصوص حضور گشت ارشاد و ایجاد فضای دو قطبی در جامعه گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، حجاب در کشور ما از نظر قانونی و شرعی جایگاه ویژه داشته و مشخص است.

راهبرد ما باید دفاع از حجاب از نگاه شرعی و قانونی باشد. اما اینکه در شیوه دفاع چگونه باید اقدام کنیم؛ بنده به هیچ عنوان اقدام قهری و برخی از برخوردهایی که اخیرا برای مقابله با بدحجابی انجام می شود را به هیچ عنوان قابل دفاع و موثر نمی‌دانم. وی در گفتگویی که با جماران داشته، افزود: به این نکته باید توجه کرد که رهبر معظم انقلاب و بسیاری از صاحب نظران در کشور همواره از تمام زنان با حجاب و بد حجاب جامعه دفاع کردند تا به نظام بدبین نشوند.

بنده احساسم این است که شیوه‌های ترویج امر ونهی و ترویج عفاف و حجاب نباید به گونه‌ای باشد که عده‌ای را نسبت به اصل نظام یا کشور بدبین کند.. .


بازنشر از : خبرآنلاین

حجاب

لایحه عفاف و حجاب

کشف حجاب