مهران محمدی امین

پیام حسن روحانی در پی شهادت رئیس جمهور، وزیر خارجه، امام جمعه و استاندار تبریز دولترئیس دولت دوازدهم گفت: خبر ناگوار سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور محترم و همراهان، موجب تأثر و نگرانی فراوان شد. متأسفانه این حادثه دلخراش به شهادت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس‌ محترم جمهوری اسلامی ایران، آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، آقای دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، تیم حفاظت و خدمه پرواز منجر شد و صفحه تلخی در کتاب انقلاب اسلامی ورق خورد.
بیشتر از این خبر

1403\01\24 22:50:06


درخواست آلمان از شهروندان خود برای ترک ایران

وزارت خارجه آلمان از شهروندان خود خواست در پی تشدید تنش در منطقه، ایران را ترک کنند.

به گزارش میدل ایست نیوز وزارت خارجه آلمان از شهروندان خود خواست در پی تشدید تنش در منطقه، ایران را ترک کنند.

به گزارش روسیا الیوم، در بیانیه وزارت خارجه آلمان آمده است که با شرکای خود هر آنچه در وسعمان است برای جلوگیری از تنش در خاورمیانه و خاور نزدیک از طریق کانال های دیپلماتیک تلاش می کنیم.

در بیانیه وزارت خارجه آلمان آمده است که نسبت به سفر به ایران، اراضی اشغالی فلسطین و اراضی فلسطینی هشدار وجود دارد و از شهروندان آلمانی خواسته می شود ایران را ترک کنند.

آلمان تاکید کرد که سفارت خانه هایش در ایران و سایر کشورهای خاورمیانه، اقدامات پیشگیرانه را اتخاذ کردند.

ایران، اسرائیل را به پاسخ به حمله اخیر به کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت سرداران بلندپایه سپاه شد، تهدید کرده است.

پیشتر وزارت خارجه فرانسه نیز به شهروندان فرانسوی توصیه کرد به ایران، لبنان، اراضی اشغالی فلسطین و اراضی فلسطینی سفر نکنند.

.

.


بازنشر از : منبع: اقتصاد آن