مهران محمدی امین

1403\02\20 09:40:11


قیمت خودرو در فروردین و اردیبهشت چقدر نوسان داشت؟ منحنی قیمت خودرو در بازار روندی نزولی دارد

قیمت خودرو در فروردین و اردیبهشت چقدر نوسان داشت؟ / منحنی قیمت خودرو در بازار روندی نزولی دارد بازرگانیمنحنی قیمت خودرو در بازار هرچند این روزها و نسبت به نیمه فروردین روندی نزولی به خود گرفته است. با این حال کف قیمت هنوز فاصله زیادی با رکوردهای قیمتی اواسط اسفند پارسال دارد. بررسی روند قیمتی خودرو از ۱۵فروردین تا نیمه اردیبهشت حکایت از کاهش ۳درصدی قیمت دارد.

به گزارش خبرآنلاین، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت منحنی قیمت خودرو در بازار آزاد هرچند این روزها و نسبت به نیمه فروردین روندی نزولی به خود گرفته، بااین‌حال کف قیمت هنوز فاصله‌ای طولانی با رکوردهای قیمتی اواسط اسفند پارسال دارد.اطلاعات رسیده از بازار خودرو، حکایت از آرامش قیمتی کلی و حتی در مورد برخی خودروها افت قیمت دارد؛ ضمن اینکه ظاهرا خرید و فروش چندانی نیز صورت نمی‌گیرد.

میانگین قیمت 10 خودروی منتخب داخلی و مونتاژی در نیمه اردیبهشت امسال، افت حدودا سه‌درصدی را نسبت به نیمه فروردین به خود می‌بیند.. .

تبلیغات
دیتیلینگ خودرو در کرج
دیتیلینگ خودرو در کرج

کارن دیتیلینگ کرج ارائه خدمات دیتیلینگ خودرو در جهانشهر، عظیمیه، آزادگان، بلوار مطهری، مهرشهر، گوهردشت می باشد.صافکاری بدون رنگ PDR خودرو، صفرشویی و شیشه دودی


بازنشر از : خبرآنلاین

قیمت روز خودرو

بازار خودرو

خودروسازان