مهران محمدی امین

1403\02\26 07:37:06


مجلل‌ترین هتل‌های اروپایی با سرویس‌های غیرمعمول- از حمام شراب تا تجربه زندگی در قرون وسطی

همزمان با شروع فصل تابستان و سفر گردشگران، بازار هتل‌ها در اروپا رونق گرفته است. در این میان برخی از مکان‌های اقامتی مجلل با پیشنهاداتی جذاب، تجربه‌ای منحصر به فرد را به مسافران وعده می‌دهند.

اگر گردشگری مشتاق هستید که می‌خواهید عجیب‌ترین اقامت‌ها را تجربه کنید، هتل‌های زیر در اروپا می‌تواند گزینه‌هایی عالی برای شما باشند:

سفر به سرزمین شراب در توسکانی ایتالیا

استراحتگاه و اسپای «چیوکو رنسانس توسکانی» (Renaissance Tuscany Il Ciocco) در میان ۱۷۰۰ هکتار زمین سرسبز مشرف به دره آرام سرچیو و کوه‌های باشکوه آپنین در توسکانی جایی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به شراب به شمار می‌رود.

مهمانان می‌توانند در یکی از ۱۸۰ اتاق و سوئیت شیک این استراحتگاه اقامت کنند و از اسپای خاص آن بهره ببرند که شامل حمام شراب و ماساژ با روغن هسته انگور می‌شود.

طبق گفته مسئولان این هتل، سرویس‌های ارائه‌شده مبتنی بر شراب بسیار مغذی بوده و پوست را مرطوب و صاف می‌کند.

گردشگران همچنین می‌توانند از تجربه خوردن غذاهای توسکانی با شراب محلی در رستوران «لا وراندا» این هتل لذت ببرند. قیمت اتاق‌ها در این هتل از ۲۰۳ یورو در هر شب برای دو نفر شروع می‌شود.

اقامت در گالری موقت هنری در رم

«رینوسروس روما» (Rhinoceros Roma) اغلب به عنوان یکی از شیک‌ترین هتل‌ها نه تنها در شهر رم بلکه در جهان شناخته می‌شود.

این هتل که در قلب تاریخی شهر رم قرار دارد، در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد و توسط معمار مشهور فرانسوی ژان نوول طراحی شده است.

در این اقامتگاه آثار هنری مختلفی از هنرمندان مشهور جهانی مانند ال گرکو و میکل آنژ به صورت چرخشی به نمایش در می‌آید. اگر هنر مورد علاقه شما نیست، تراس پشت‌بام ممکن است با منظره‌ای از شهر باستانی رم برایتان جذاب باشد.

این هتل از ۲۵ اتاق آپارتمانی تشکیل شده که دارای آشپزخانه‌‌ای بزرگ با تکنولوژی روز و امکانات رفاهی لوکس است.

میهمانان هر روز صبح می‌توانند از صبحانه کامل با غذاهای خوشمزه ایتالیایی لذت ببرند.

خودروی الکتریکی «رینو راید» برای گشت و گذار در رم

خودروی الکتریکی «رینو راید» برای گشت و گذار در رمRhinoceros Roma

وقتی برای سیاحت در رم آماده شدید، می‌توانید از «رینو راید» (The Rhino Ride) استفاده کنید؛ یک وسیله نقلیه الکتریکی جمع‌وجور که منحصراً برای ساکنان هتل در نظر گرفته شده است.

نرخ این هتل از ۶۰۰ یورو در شب برای هر اتاق آپارتمانی شروع می‌شود.

سفر به دل تاریخ با اقامت در پاویلیونز آمستردام

اگر تا به حال رویای تجربه زندگی در قرن هفدهم را داشته‌اید، هتل «پاویلیونز» (The Pavilions) می‌تواند همان تجربه را برای شما رقم بزند.

اتاق‌های این هتل در داخل دو خانه کانالی قرار گرفته‌اند که قدمت آن‌ها به دوره شکوفایی هنر و فرهنگ هلند در قرن ۱۶ بازمی‌گردد. این هتل که در محل اولین دانشگاه آمستردام بنا شده، بازدیدکنندگان را به دوران گذشته با آثار سنتی هلندی بازمی‌گرداند.

بار این هتل دارای یک نقاشی دیواری سقفی به مساحت ۶۰ متر مربع با الهام از رامبراند است که توسط دانشجویان هنر دانشگاه لیدن، محل تحصیل رامبراند در ۴۰۰ سال پیش، نقاشی شده است.

اتاق‌های مهمان با پارچه‌های مخمل مجلل و تزئینات شرابی بازدیدکنندگان را با حال و هوای کلاسیک احاطه می‌کند.

این مکان در جایی دنج، درست در کنار موزه محبوب لاله‌های آمستردام قرار دارد و سکونتگاهی عالی برای کاوش در بهترین‌های پایتخت هلند است.

قیمت اتاق‌های این هتل از ۳۰۴ یورو برای هر شب شروع می‌شود.

تبلیغات
فروش چراغ استخری لاله زار
دارک لایت تامین و تجهیز چراغ و روشنایی ساختمان برای فعالان حوزه ساختمان است. کیفیت، سرعت تامین، قیمت مناسب و ارائه بهترین پیشنهاد بازار مهمترین تمایز دارک لایت است.
# استخر - # چراغ استخری - # چراغ ضدآب

مناظر بکر طبیعی در هتل آریستی یونان

زاگوری در شمال غربی یونان به دلیل زیبایی طبیعی فوق‌العاده خود به‌تازگی به فهرست میراث جهانی یونسکو اضافه شده است. اگر مایل به کاوش در این منطقه هستید، ممکن است بخواهید از تفریحگاه و ویلاهای کوهستانی مجلل «آریستی» (Aristi) دیدن کنید.

این اقامتگاه از طریق روش‌های سنتی با سنگ و چوب و در برابر مناظر وحشی طبیعی، رودخانه‌های مواج و دره‌های عمیق ساخته شده است. 

هتل آریستی یونان

هتل آریستی یونانAristi Mountain Resort and Villas

دوستداران فضای باز می‌توانند غذاهای محلی را که با آشپزی سنتی یونانی طبخ شده بچشند، در اسپای فضای باز استراحتگاه حمام کنند یا در محوطه به پیاده‌روی بپردازند.

نرخ شبانه در یک اتاق دو نفره استاندارد از ۱۶۳ یورو برای اتاق‌های دو نفره و از ۵۶۹ یورو در هر شب برای ویلاهای دونفره شروع می‌شود.

اقامت همچون یک ستاره راک در هتل هارد راک تنریف

هتل پنج‌ستاره «هارد راک» در تنریف اسپانیا یکی دیگر از جاهای جذاب برای تعطیلات محسوب می‌شود.

این هتل مملو از اشیاء مرتبط با تاریخچه موسیقی هارد راک و یادگاری‌هایی است که بخش‌های بزرگی از هتل را تزئین کرده‌اند؛ از لباس‌های «راکت‌من» التون جان گرفته تا وسائل متعلق به گروه «گانزن روزز» .

این هتل مجموعه‌ای بی نظیر از کنسرت‌ها و رویدادها را ارائه می‌دهد و در کلوب آن مهمانان می‌توانند به لطف اتاقک دی‌جی درست در وسط استخر، موسیقی را زیر آب بشنوند.

راک اسپای این هتل نیز یک درمان غیرعادی با ریتم و حرکت را ارائه می‌دهد.

مسئولان هتل می‌گویند این اولین تجربه آب‌گرم در جهان است که تجربه‌ای منحصر به فرد را با موسیقی و ارتعاشات ریتمیک در اختیار بازدیدکنندگان می‌گذارد.

هر یک از ۳۶۵ اتاق و ۲۵۹ سوئیت هتل دارای مضمون موسیقی نیز هستند. قیمت اتاق‌ها از شبی ۵۵۶ یورو شروع می‌شود.

سفر به قرون وسطا در اتریش

هتل پنج ستاره «بوگلرهوف» (Böglerhof) در غرب اتریش با داشتن چشم‌اندازهای ۳۶۰ درجه از کوه‌های آلپ کیتسبوهل، به تازگی بازسازی شده و به یکی از چشمگیرترین مکان‌های مختص اقامت، سلامت و ورزش در تمام اتریش تبدیل شده است.

این مجموعه دارای یک مجتمع سلامتی مستقل است که از یک مجموعه دریاچه شنای طبیعی و استخر در فضای باز، اتاق‌های درمان و سوئیت‌های مخصوص یوگا تشکیل شده است. به این معنی که می‌توان از این مقصد معمولاً زمستانی در تمام ایام سال استفاده کرد.

هتل بوگلرهوف

هتل بوگلرهوفHotel Böglerhof

انواع سونا و حمام‌ بخار فرصتی برای تسکین ماهیچه‌ها، تقویت نشاط و بهبود سلامتی در محیطی دیدنی را به دست می‌دهند.

همچنین برای کسانی که به دنبال خوابیدن در زیر سقف آسمان و تماشای ستاره‌ها هستند، سوئیت‌های پنت‌هاوس این هتل به تختخواب‌هایی در فضای باز مجهز شده است.

در سرتاسر استراحتگاه و به ویژه در رستوران آن، سبک سنتی و تاریخی چشم‌نواز دوک‌نشین قرون وسطایی سوابیا رعایت شده است. انبار شراب اصلی این مکان که اکنون بیش از ۵۰۰ سال قدمت دارد، هنوز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هزینه اقامت از ۱۶۵ یورو به ازای هر نفر در شب بر اساس استفاده دو نفر از اتاق دو نفره با صبحانه بوفه، ناهار دیرهنگام و شام لذیذ است.

. .


بازنشر از : منبع: یورو نیوز