اکونومی نیوز / اقتصاد ایران

ارائه مدارک به ادارات برق پایتخت، غیرحضوری است

کد خبر 68276 1399-09-11 15:54
زمان تقریبی مطالعه 3دقیقه
ارائه مدارک، پیگیری درخواست، پرداخت هزینه‌های قانونی و حتی تایید و ثبت قرارداد، تمامی فرایندهای کاری در مناطق ۲۲‌ گانه برق پایتخت، الکترونیکی و غیرحضوری است.
ارائه مدارک به ادارات برق پایتخت، غیرحضوری است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، مسعود عزیزی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام این که شهروندان تهرانی برای ارائه مدارک قانونی مورد نیاز به منظور ثبت و پیشبرد خدمات درخواستی خود در حوزه برق، نیازی به مراجعه به هیچ‌یک از مناطق برق ندارند، گفت: به‌دنبال برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تلاش‌های گسترده همکارانمان در راستای توسعه خدمات الکترونیکی، حتی ارائه مدارک نیز از این پس به صورت صد درصد غیرحضوری است و مشترکان و شهروندان تهرانی برای ارائه مستندات قانونی مورد نیاز درخواست‌های خود، نیاز به خروج از منزل یا محل کار و مراجعه به ادارات برق ندارند.
وی افزود: شهروندان تهرانی می‌توانند با نصب نرم افزار «برق من» که توسط شرکت توانیر و به منظور ارائه خدمات به مشترکان برق در کل کشور طراحی شده است، تمامی خدمات مورد نیاز خود را به صورت غیرحضوری دریافت کرده و از امکانات متنوع آن بهره مند شوند.
عزیزی ادامه داد: شهروندان تهرانی در هنگام ثبت درخواست و به منظور ارائه مدارک، کافی است با مطالعه راهنمای مربوطه که در وب سایت این شرکت درج شده است، اقدام به تهیه تصویر مدارک قانونی مورد نیاز اعم از کارت ملی، سند، جواز و … مطابق با نوع درخواست، کرده و این تصاویر را در طی مراحل ثبت درخواست و در قسمت مربوطه، بارگذاری کنند. در صورت هرگونه نقص در مدارک، موضوع به صورت تلفنی توسط کارشناسان این شرکت به متقاضی، اطلاع رسانی شده و امکان اصلاح و ارسال مجدد مدارک در مراحل بعدی وجود دارد.
این مقام مسئول همچنین از بسیج همگانی نیروهای این شرکت به منظور ارائه خدماتی شایسته و کم نظیر به هموطنان به ویژه با توجه به شیوع بیماری کرونا خبر داد و اضافه کرد: صحت سنجی مدارک ارائه شده از طریق مطابقت تصاویر با اصل مدارک و با مراجعه حضوری کارشناسان این شرکت به نشانی متقاضی انجام می‌شود و چنین فرایندی در روند خدمات اداری، امری کم نظیر است.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همچنین از امکان رؤیت اینترنتی مراحل درخواست با شماره پیگیری داده شده و اطلاع رسانی مرحله به مرحله روند پیشرفت تقاضاهای ثبت شده به متقاضیان از طریق پیامک و همچنین ارائه شماره درخواست کارشناس پاسخگو در هر مرحله به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های میزخدمت الکترونیک این شرکت نام برد و تاکید کرد: شماره تلفن ۱۵۲۱ در روزها و ساعات اداری پاسخگوی سوالات احتمالی مشترکان و شهروندان تهرانی است و در حال حاضر نیز با وجود تعطیلات اعمال شده به منظور جلوگیری از انتشار بیماری کرونا، ترتیبی اتخاد شده است تا ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پاسخگویی و راهنمایی تلفنی مشترکان نیز به شیوه‌ای شایسته انجام شود تا کوچک‌ترین خللی در خدمت رسانی به مردم فهیم پایتخت رخ ندهد.
گفتنی است، ثبت الکترونیکی تمامی درخواست‌های مشترکان در حوزه برق پایتخت از طریق وب سایت شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به نشانی www.tbtb.ir یا نرم افزار «برق من» از«کافه بازار» و همچنین «play store» قابل دریافت و نصب است.

کلمات کلیدی » کرونا | طلا | بازار | تهران | مردم | وزارت | بهداشت |





پربیننده های ماه
پر بیننده های هفته
خبرهای مرتبط را دنبال کنید